آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت یوم الله دهه فجر و پویش مردمی فجر رهایی


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان مصطفی کیشانی سرپرست نمایندگی ستاد دیه هرمزگان همزمان با ۴۴ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر بیان داشت : پویش مردمی فجر رهایی در استان جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد همزمان با ورود امام رحمه الله علیه به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر شروع شده است و هم استانی های نیک اندیش می‌توانند به وسع و توان خویش در این کار خداپسندانه مشارکت نمایند.
این مقام مسئول گفت : بی شک یکی از دستاوردهای ارزشمند این انقلاب اسلامی تاسیس ستاد مردمی دیه است که تاکنون تعداد کثیری از زندانیان غیرعمد را به آغوش گرم خانواده شان بازگردانده است.
کیشانی افزود : همه ساله در سالروز پیروزی شجره طیبه این انقلاب در مجموعه ستاد مردمی دیه، باعث آزادی تعداد زیادی از مددجویان غیرعمدی و خوشحالی خانواده آنان می شود که خوشبختانه به حول و قوه الهی برکات زیادی به همراه داشته و همچنان این راه استوار است.
مدیر این نهاد حمایتی افزود : به حول و قوه الهی و با تلاش همکاران و حمایت اعضا هیئت امناء و ریاست کل دادگستری استان تعداد ۱۵ زندانی غیرعمد با مجموع بدهی بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال از زندانهای استان رهایی یافتند که از طریق گذشت شکات و پیگیری اعسار و تقسیط و نقدینگی مددجویان و مساعدت بلاعوض ستاد دیه استان، زمینه آزادی شان فراهم و به آغوش گرم خانواده شان بازگشتند.
کیشانی تسریح نمود : آزادی مددجویان جرائم غیرعمد به مناسبت ۴۴ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و در تلاش هستیم تا تعداد بیشتری را در اعیاد پیش رو و روزهای باقیمانده سال در صورت داشتن شرایط به آغوش گرم خانواده شان بازگردانیم.
این راه ادامه دارد…..