مشارکت در آزادی ۳ مددجوی غیرعمد توسط بنیاد غیردولتی یاران عشق با الگوگیری از سیره و سنت امام علی (ع) و روز پدر


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان کیمیای خدمت به خلق، سعادتی است که شایسته انسانهای خدمتگزار است. همت والا و سخاوت مندی اندیشه ای متعالی است که هر انسانی می‌تواند به وسع و توان خویش در این مسیر گام بردارد. با توجه به ولادت امام علی (ع) و روز پدر و تلاش برای آزادی پدران محبوس که به دلیل عجز از پرداخت دیه یا محکومیت مالی غیر کلاهبرداری روانه ندامتگاه شده اند، عده ای خداجوی و نیک اندیش با تاسیس یک بنیاد خیریه تصمیم می‌گیرند در رفع حل مشکلات هموطنانشان با الگوگیری از سیره و سنت این امام همام صالحات و باقیاتی به یادگار بگذارند و این بار استان هرمزگان را جهت این کار خداپسندانه انتخاب می‌نمایند تا شاهد آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد تحت حمایت ستاد مردمی دیه هرمزگان باشند.
با بررسی پرونده ها و شرح وضعیت معیشتی مددجویان و مبلغ بدهی در کمیته تشخیص این بنیاد خیریه ، با مشارکت و کمک ۴۷ میلیون تومانی زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به عشق مولا علی (ع) فراهم نمودند.
از خداوند منان سلامتی و سعادت روزافزون این بنیاد خیریه را خواستاریم.
امید است با اشاعه این فرهنگ نوع دوستی شاهد آزادی تعداد زیادی از مددجویان غیرعمدی در روزهای پایانی سال باشیم. ان شاء الله