مراسم تودیع احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه هرمزگان، مجتبی قهرمانی ریاست کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه هرمزگان در این مراسم بیان داشت : بی شک تلاش و خدمتگزاری در مجموعه ستاد دیه توفیقی می‌خواهد که شامل هر انسانی نمی شود، رسالت این نهاد انقلابی کمک به انسان‌هایی است که بعلت یک خطای سهوی دچار زندان شده اند و با چشمانی ناراحت منتظر یاری خیرین و نیکوکاران برای رهایی از بند هستند و به راستی و حق والانصاف احمد مرادی نژاد در طول ۱۸ سال فعالیت دلسوزانه و صادقانه اش اقدامات بزرگ و ماندگاری را برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان انجام داده است که جای تقدیر و قدردانی دارد. رئیس هیئت امناء ستاد دیه هرمزگان در ادامه افزود : وجود پربرکت مرادی نژاد که سالیان سال تجربه خدمت رسانی به این نظام و انقلاب را داشته است، ان شاء الله اعمال صالح ایشان همچون گوهر نورانی در کارنامه معنوی شان به یادگار خواهد درخشید و هیچگاه از یادمان نخواهد رفت.

احمد مرادی نژاد هم در جلسه تودیع افزود : از تیرماه ۱۳۸۴ فعالیت دلسوزانه خویش را در این نهاد مردمی و خیریه آغاز نمودم و به پشتیبانی اعضای محترم هیئت امناء و لطف خدای رحمان و تلاش شبانه روزی خودم و یکایک همکارانم، توانستیم تعداد ۳۶۱۶ نفر زندانی غیرعمد را با مجموع بدهی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان در طول خدمتم از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده شان بازگردانیم.

مرادی نژاد افزود : یکی از دستاوردهای مهم‌ این نهاد مردمی در استان این است که کمترین مددجوی غیرعمد را در کشور داریم که جای بسی شکر دارد. ایشان تسریح نمود : امیدوارم تمامی این اقدامات انجام شده مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد و برای برادر بزرگوارم جناب مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان که هم اکنون به عنوان سرپرست ستاد دیه استان انتخاب شده اند آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون دارم.


در ادامه مصطفی کیشانی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه هرمزگان که به عنوان سرپرست این نهاد مردمی از سوی ستاد دیه کشور انتخاب شدند هم با تشکر از اقدامات ارزنده و حبس زدائ احمد مرادی نژاد در طول ۱۸ سال خدمت دلسوزانه، برای ایشان موفقیت و سلامتی و طول عمر باعزت آرزومند شدند . در پایان مراسم تودیع با اهداء لوح سپاسی از طرف ستاد دیه کشور و ریاست دادگستری استان و یک تابلو فرش از زحمات ارزنده این انسان دلسوز و چهره تاثیر گذار در پرونده های صلح و سازش شوراهای حل اختلاف و ستاد مردمی دیه قدردانی بعمل آمد.