آزادی زندانی مهریه با گذشت ۹۰ درصدی شاکی پرونده


به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت این نهاد مردمی دعوت از شکات و تلاش برای سازش و یا گذشت رضایتمندانه است.

شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ مستقر در ستاد دیه با تلاش دلسوزانه اش در این مسیر متعالی با بیش از یک دهه گام برمی‌دارد.

✅رئیس شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ بیان داشت : مناسبت ها فرصتی هستند تا با همدلی و نیک اندیشی به افراد نیازمند و واقعی جامعه که آبرومند هستند به وسع و توان خویش کمک نماییم. با توجه به راه اندازی پویش مردمی یلدای رهایی و دعوت از تمامی مردم شریف استان در خصوص کمک به زندانیان غیرعمد استان هرمزگان، احدی از زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی که به علت عدم پرداخت ۱۱۴ عدد سکه به مدت حدود ۷۰ روز در زندان مرکزی بندرعباس تحمل حبس می‌نمود با دعوت از شاکیه و برگزاری جلسات متعدد در ستاد دیه به حول و قوه الهی با دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بصورت شرایطی وگذشت حدود ۱۹ میلیارد ریالی خویش رضایت بی قید و شرطش را اعلام و زمینه آزادی این مددجوی غیرعمد بندرعباسی در شب یلدا از طریق نقدینگی و تعهدات خواهرش فراهم گردید.

ایشان ضمن قدردانی از گذشت قابل توجه شاکی این پرونده و تمامی شاکیان نیک اندیش یاد آور شد، شکات پرونده ها همیشه در طول سال‌ها فعالیت خیرخواهانه این نهاد مردمی، از بزرگترین خیرین ما محسوب می‌شوند که با گذشت رضایتمندانه شان کمک بزرگی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می نمایند و با نقش آفرینی ارزشمند خودشان درس ایثار و گذشت را در فرهنگ ایرانی اسلامی به یادگار می گذارند. این راه ادامه دارد