اجرای پویش مردمی قدم قدم ، هم پای اربعین


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان خبر داد: اجرای پویش مردمی قدم قدم ، هم پای اربعین

🏴 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان از اجرای پویش “قدم قدم، هم پای اربعین” ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان هرمزگان خبر داد . ◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️

⚫ به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان؛ احمد مرادی نژاد مدیر این نهاد حمایتی در این خصوص گفت : این پویش برای سومین سال متوالی و به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی، با منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد و نیکوکاران و هیئت های عزاداری استان میتوانند کمک‌های خود را جهت مشارکت در این پویش مردمی به ستاد دیه استان اهدا نمایند.
📣 تنها نهاد متولی آزادی زندانیان غیرعمدی ستاد مردمی دیه می باشد
این مقام مسئول در ادامه گفت: با اجرای پویش مردمی نذر ماندگار ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” در ماه محرم با جذب مبلغ حدود ۲ میلیارد ریال از نیکوکاران و هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی تعداد ۷ محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند .

مرادی نژاد ضمن تقدیر از حمایت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و رادیو به دلیل پوشش خبری ”نذر ماندگار” و پوشش پویش مردمی هرهیئت آزادی یک زندانی گفت: امید است ان شاء الله در خصوص پویش مردمی قدم قدم، هم پای اربعین که از طریق شبکه استانی خلیج فارس و رادیو اطلاع رسانی تا مردم استان بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود را به این ستاد اهدا نمایند .🏴🏴🏴🏴🏴

این مقام مسئول از تبلیغات به صورت پیامکی ، تراکت و پخش طرح طراحی شده توسط رادیو نمای خلیج فارس و اطلاع رسانی در فضای مجازی بصورت گسترده خبر داد.

مرادی نژاد در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم تا با اجرای این پویش مردمی زمینه آزادی ۲۸ مددجوی مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر می‌برند و منتظر دستان سخاوتمند نیکوکاران می‌باشند را در این ماه طی برگزاری آیینی آزاد و به آغوش خانواده شان بازگردانیم.

این راه ادامه دارد…