مشارکت بازیکنان شهرداری بندرعباس به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ستاد دیه هرمزگان در جشن گلریزان ۱۴۰۱


بازیکنان، کادر فنی و قهرمان پیشکسوت وزنه برداری جهان در آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه هرمزگان ، بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس مبلغ ۲۰ میلیون تومان و قهرمان پیشکسوت وزنه برداری استان هم مدال طلای جهانی خود را جهت آزادی زندانیان غیر عمد استان هرمزگان اهدا نمود.
طی مراسمی با حضور مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان ، بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس مبلغ ۲۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان غیر عمد تحت حمایت ستاد دیه استان در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان مشارکت نمودند.
عصر امروز، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی این نهاد حمایتی ، جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان و عضو اصلی هیئت امنا ستاد مردمی دیه در سر تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس حضور یافتند و ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی ، این حرکت خیرخواهانه آن ها را تبریک گفتند.
رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس هم گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری با این عمل خود نشان دادند که علاوه بر بازی به فکر کسانی که نیاز به کمک دارند هستند.
لازم به توضیح است که حمید سنگی قهرمان ۱۲ دوره رشته وزنه برداری جهان و سوم المپیک سیدنی استرالیا که افتخارات زیادی برای وزنه برداری هرمزگان در سطح جهان و المپیک و کشور به ارمغان آورده است با اهدای مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری مجارستان در آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت نمود. ان شاالله قرار است با مزایده این مدال طلای جهانی به نفع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان ، شاهد آزادی چند زندانی غیرعمد در این ماه مبارک باشیم. نیکوکاران نیک اندیش میتوانند با خرید این مدال پرافتخار سهمی در آزادی مددجویان غیرعمد داشته باشند.