*کمک ۵۰۰ میلیون ریالی موسسه خیریه شکوفه های مهربانی به ستاد مردمی دیه استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان ؛ مدیر عامل این موسسه با حضور در ستاد دیه استان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را اهدا نمود.
شکوفه صالحی مدیر عامل موسسه خیریه شکوفه های مهربانی با تاکید بر شعار این موسسه تحت عنوان ” فعالیت جهادی و تامین نیازمندی های مناطق محروم ” گفت : هدف این مجموعه شاد نمودن خانواده ها و کسانی است که بر هر نحوی دچار مشکلات شده اند و در این نوبت نیز با همت خیرین و نیکوکاران این موسسه توانستیم مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به این ستاد مردمی اهدا نماییم .
گفتنی است که موسسه خیریه شکوفه های مهربانی از سال ۱۳۹۶ تآسیس و شروع به فعالیت نموده و در زمینه های فعالیتهای جهادی و کمک به مناطق محروم یاری مینماید و تاکنون در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیاری با ستاد دیه استان هرمزگان مشارکت نموده است .
احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بیان داشت : مددجو (سعید _ م ) به پرداخت ۱۱۴ سکه بهار آزادی محکوم شده بود که با دعوت از محکوم لها و تلاش برای صلح و سازش و گذشت شاکیه ، به حول و قوه الهی توانستیم حدود ۹۵ درصد از مجموع بدهی مددجو را گذشت اخذ نماییم و با اخذ مبلغ *۵۰ میلیون تومان* رضایت بی قید و شرط خود را اعلام نماید که مبلغ موصوف توسط *موسسه نیکوکاری شکوفه های مهربانی تامین و زمینه آزادی این مددجو فراهم گردید.