شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدا مبلغ ( یک میلیارد و هفتصد و شصت ) میلیون ریال به ستاد مردمی دیه هرمزگان به پویش مردمی طرح سردار مشکل گشا شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.


به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار داشت : فعالیت های ارزشمند ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد می باشد و ستاد دیه پیوند دهنده دستهای خیر به چشمان منتظر است که با یاری نیکوکاران و خیرین به عنوان بزرگترین حامی این ستاد همواره زمینه آزادی محکومین مالی را از زندان فراهم مینماید .
بدین منظور با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و با الگو گیری از مکتب حاج قاسم در گره گشایی از نیازمندان جامعه ، پویش مردمی طرح سردار مشکل گشا در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سراسر کشور مدتی است آغاز شده است و مردم نوع دوست ایران اسلامی و هرمزگان به وسع و توان خودشان در این کار خداپسندانه می توانند مشارکت نمایند.
این مقام مسوول در ادامه گفت : با اطلاع رسانی در فضای مجازی امیدواریم تمامی نهادها و ارگانها در این اقدام خداپسندانه به یاری این نهاد حمایتی بشتابند تا ان شاالله به حول و قوه الهی تا ۱۳ دی ماه که سالروز شهادت این اسطوره مقاومت میباشد آزادی را به زندانیان غیرعمد به برکت نام مبارک سردار دلها هدیه نماییم. ایشان بیان داشت : شرکت نفت ستاره خلیج فارس مدتی است هزینه های گل و شیرینی در انتصابات و مراسم ختم را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی استان اختصاص می دهد و تاکنون زمینه آزادی تعدادی از مددجویان غیرعمد محبوس را فراهم نموده است.
بدین منظور با پیگیری های صورت گرفته مبلغ حدود (یک میلیارد و هفتصد و شصت میلیون ریال ) توسط شرکت موصوف به حساب ستاد دیه استان واریز گردید. احمد مرادی نژاد ضمن تقدیر از کمک شرکت نفت ستاره خلیج فارس در قالب ادامه برنامه های طرح سردار مشکل گشا در استان جهت آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد تصریح کرد : آزادی یک محکوم غیرعمد تنها آزادی یک شخص نیست بلکه با این اقدام خانواده ای را از آسیبهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی می رهاند. مدیر نمایندگی این نهاد حمایتی تسریح نمود : هم اکنون تعداد ۳۸ مددجوی غیرعمد با مجموع بدهی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان در زندانهای استان حضور دارند که منتظر دستان سخاوتمند خیرین و نیکوکاران جهت آزادی می باشند .
انتطار داریم تمامی دستگاها و مردم نوع دوست استان با کمک های خرد و کلان خود زمینه آزادی زندانیان موصوف را در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مهیا نمایند . این نهضت همچنان ادامه دارد…