بانوی( *سیده هرمزگانی* ) با آزادی ۳ زندانی به پویش مردمی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در طرح سردار مشکل گشا شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.


بانوی( *سیده هرمزگانی* ) به پویش مردمی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در طرح سردار مشکل گشا شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.
به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان ، بانوی نیکوکار سیده هرمزگانی با حضور در ستاد دیه استان با اهدا نذر خویش و با الگوگیری از مکتب شهید حاج قاسم در گره گشایی از نیازمندان واقعی جامعه زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمدی را فراهم نمود.
این بانو که تمایل داشت اسمی از او عنوان نشود بیان داشت : در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی طرح سردار مشکل گشا و کمک و مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد در استان هرمزگان باخبر شدم و به همراه همسر و فرزندانم تصمیم گرفتیم تا بتوانیم خوشحالی را به تعدادی از زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی و خانواده هایشان هدیه نمائیم ، بدین منظور با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شخصا به ستاد دیه استان مراجعه و با بررسی پرونده های مددجویان غیرعمدی مبلغ (۵۳۰)میلیون ریال به نیابت از همسر و فرزندانم کمک نمودم تا صالحات و باقیاتی به یادگار بگذاریم و ادامه دهنده راه شهدا و مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم. این پویش همچنان ادامه دارد…..