حرکت خیر خواهانه محسن چاوشی هنرمند محبوب کشور در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان ، محسن چاووشی خواننده محبوب کشورمان که همواره در انجام کارهای خیر و پویش های حمایتی از انسان های نیازمند پیش قدم بوده است با مشارکت نمایندگی ستاد دیه هرمزگان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم نمود.
نماینده ایشان جناب یداله پور حسینی در بندرعباس با حضور در جشن گلریزان ستاد دیه هرمزگان که در تاریخ ۱۹/۲/۱۴۰۰ در دادگستری استان برگزار گردید آمادگی این هنرمند مردمی را نسبت به این کار خداپسندانه اعلام نمود و بیان داشت این پویش خیرخواهانه در تمامی استانها در حال انجام است و همچنان در مناسبت های مختلف ادامه دارد.
دوستداران محسن چاوشی ، خواننده مردمی کشور با اهدای مبلغی معادل ۱۴۰ میلیون تومان ، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان محکومیت مالی تحت حمایت ستاد دیه استان هرمزگان را به حول و قوه الهی فراهم نمودند.
احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان با تقدیر و تشکر از این اقدام حسنه گفت : در شرایطی که منفعت گرایی اولویت اقدامات بشری است ، خرسندیم در جامعه ایران اسلامی افرادی هستند که از مال و آبروی خود هزینه می کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز شود. در این زمینه اجر هنرمندی که با اعتبار خود و اختصاص وقت به حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد برآمده تا کمک حال این افراد و خانواده های چشم انتظار آن ها باشد صالحات و باقیات به دنبال دارد .
احمد مرادی نژاد با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که گره گشایی از مشکل مردم را از نعمت های الهی می داند افزود : آقای محسن چاوشی و خیرینی از این دست با درایت خویش خوب دریافته اند آنانی که ندارند و برای کسب نیاز به سراغ ما می آیند نه برای محدود ساختن دارایی ، بلکه برای وسعت بخشیدن به رزق و برکت دادن به روزی ، نزد ما حاضر شده اند و این فرصت کمک و برطرف نمودن نیازها شامل هر انسانی نمی شود . مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان از تمامی خیرین و نیکوکاران گرانقدر که در یاوری ستاد مردمی دیه در ماه مبارک رمضان همیشه حامی این نهاد خیریه بوده و هستند قدردانی نمود و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی و عاقبت بخیری مسئلت نمودند.