آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد به نیت آسمانی شدن فرزندشان


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد مردمی استان هرمزگان ، همواره کارهای خداپسندانه در کشور ما اشکال متفاوتی دارد و هر انسان دلسوزی به وسع اندیشه و باور خویش در گره گشایی و رفع مشکلات مردم قدم بر میدارد.
احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان اظهار داشت : زوج جوانی با مراجعه به این نهاد حمایتی و بررسی پرونده های در دست اقدام با اهدائ مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ، زمینه آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمدی را در سالگرد دخترشان فراهم نمودند.
این زوج جوان بیان داشتند : وقتی عزیزترین کسی که نیمی از وجود ما بود ( دختر ۳ ساله مون) رو به خاطر سانحه تصادف از دست دادیم واقعا برای ما دردناک و تحمل این مصیبت واقعا سخت بود و جای خالیش توی زندگیمون خیلی عذاب آور بود .
بدین منظور من و همسرم تصمیم گرفتیم بخشی از مبلغ دیه دریافتی از شرکت بیمه را به زندانیان غیرعمد اختصاص بدیم تا با آزادی و برگشتن به آغوش گرم خانواده هاشون کنار بچه هاشون باشند و خوشحالی اون ها رو شاهد باشیم و از کنار با هم بودن لذت ببرند .
این زوج جوان هرمزگانی اظهار داشتند از اینکه بتونیم دل بچه ای رو شاد کنیم مرحمی برای دل تنگ و پر از درد ماست . امیدواریم اول خدای مهربان و دوم دختر ۳ ساله ما که در آغوش خدای خوبیهاست ار عمل ما راضی باشه .
مدیر نمایندگی این نهاد حمایتی ، در پایان ضمن همدردی با این خانواده مصیبت دیده ، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای این زوج جوان که با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه ، شادی را به ۲ خانواده غمزده زندانی هدیه نمودند آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت نمودند.