برگزاری نوزدهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه در دادگستری استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد مردمی دیه هرمزگان ، نوزدهمین جشن گلریزان با دعوت تعدادی از مدیران شرکتهای نفتی و فولادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن دادگستری کل استان برگزار گردید. نخست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه هرمزگان با اشاره به اینکه جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان ، به همت ستاد مردمی دیه برگزار میشود اظهار داشت : امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن های گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در قالب برنامه های تلویزیونی ، استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برگزار خواهد شد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در آیات قران کریم ، احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم السلام به احسان ،نیکوکاری و مشتقات آن تاکید بسیاری شده است و توجه به این امر خداپسندانه موجب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.
علی صالحی ادامه داد : شرکت های صنایع غرب هرمزگان و کارخانجات تولیدی می توانند به عنوان بخشی از تکالیفی که در مسئولیت اجتماعی دنبال می کنند با مشارکت فعال در زمینه آزادی زندانیان ، بانی این کار خیر و خداپسندانه شوند.
در ادامه احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان هم با ابراز قدردانی و تشکر از ریاست کل دادگستری استان و مدیر کل زندانهای استان نسبت به برگزاری جشن گلریزان با رعایت تمامی شیوه نامه ها و بصورت محدود وحضور فعال تعدادی از مدیران صنایع غرب و پالایشگاه های نفتی که در سنوات گذشته هم یار و یاور این نهاد مردمی بوده اند بیان داشت : ضیافتی که امروز مهمانش هستیم با نیروی شگفت انگیز دست ها و قلب های شما سروران تدارک دیده شده و سرپرستان خانواده هایی که نبودشان در خانه چرخه ناتمام ویرانگری از آسیب های روانی و عمومی را می سازد.
مرادی نژاد تسریح نمود : ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه به عنوان یکی از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی و این نمایندگی از سال ۱۳۸۱ تاکنون تعداد ۳۲۹۸نفر زندانیان غیرعمد را با مجموع بدهی بالغ بر ۴۰۷ میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده برگردانده است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان حس نوعدوستی و کمک به دیگران ، ماه تطهیر جان در زمرم عبودیت و ایمان ، بیش از سایر ماه های سال است و امیدواریم با حضور شما نیکوکاران و خیرین بزرگوار در این جلسه معنوی گلریزان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد استان فراهم گردد. ان شااا
مرادی نژاد در پایان از حمایتهای چند ساله شرکت فولاد هرمزگان و شرکت پالایش نفت بندرعباس و شرکت نفت ستاره خلیج فارس و صبا فولاد خلیج فارس که یاور همیشگی این نهاد مردمی و خیریه میباشند قدردانی نمود .
مرادی نژاد تسریح نمود : ۴۴ زندانی دیه و محکومیت های مالی غیرعمد با بدهی بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان در زندانهای استان تحمل حبس می کنند و منتظر یاری شما خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان هستند.