دیدار احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با دکتر صالحی ریاست دادگستری کل استان هرمزگان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد دیه هرمزگان ؛ با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شروع پیک چهارم ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات مختلف عبادی و سیاسی و اهمیت برگزاری سنت حسنه گلریزان بصورت مجازی از طریق رادیو و تلویزیون نباید این سنت حسنه به فراموشی سپرده شود تا با مشارکت مردم نوع دوست استان شاهد آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد باشیم.
بدین منظور احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان طی دیدار با علی صالحی ریاست دادگستری استان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه نسبت به دعوت از مدیران شرکتهای صنایع غرب و تجار و مدیران پالایشگاه های نفتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری طلب یاری نمودند.
مرادی نژاد بیان داشت : با حضور مدیران صنایع غرب و پالایشگاه ها و شرکتها در سالن اجتماعات دادکستری کل استان امید است مشارکت خوبی داشته باشند و این نیازمند حمایت رئیس دادگستری استان میباشد.
در ادامه علی صالحی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی احمد مرادی نژاد و همکاران نسبت به اهداف متعالی ستاد مردمی دیه ، تسریح نمود تمام تلاشم را برای جذب حداکثری کمکهای شرکتهای تاثیرگذار در استان در ماه مبارک رمضان انجام خواهم داد تا امسال ان شااا شاهد رشد و افزایش کمکهای مردمی در جشن گلریزان باشیم و صالحات و باقیاتی به یادگار بگذاریم. قرار شد در ۲ مرحله و بصورت محدود و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از مدیران ارشد این شرکتها در سالن دادگستری استان بزودی دعوت بعمل آید.