مسولیت اجتماعی از نگاه یک ورزشکار (اهداء مدال طلای جهانی در رشته ورزشی پرورش اندام به ستاد دیه استان هرمزگان در ماه مبارک رمضان )


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد دیه هرمزگان ؛ کار خیرخواهانه و خداپسندانه به ابعاد مختلف در جامعه نمایان میشود و هر انسان نیک اندیشی میتواند نقش و رسالت خویش را در این عرصه به نمایش بگذارد.دست گیری و کمک به دیگران در دین مبین اسلام مکررا تاکید شده است و هر انسان مومنی میتواند یاریگر نیازمندان جامعه باشد. واژه مسولیت اجتماعی و کار خداپسندانه به شخص یا ارگان خاصی مربوط نمی شود و بر همگان واجب است به وسع و توان خویش گره گشای مشکلات جامعه باشند.
عرفان رادمهر آتش نشان شهرداری بندرعباس و قهرمان پرورش اندام و بادی کلاسیک جهان که در عرصه های مختلف ورزشی چه در داخل کشور و چه جهانی ، مدالهای رنگارنگی کسب نموده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را برافراشته است.
عرفان رادمهر با حضور در برنامه ماه رویایی که از شبکه خلیج فارس (قبل از افطار) بصورت زنده پخش میگردد با اهدای مدال طلای جهانی خویش که در کشور امارات در رشته پرورش اندام کسب نموده بود ، پهلوانی و قهرمانی را اینگونه بیان نمود : من به عنوان یک آتش نشان و ورزشکار و تشویق خانواده و دوستانم و آشنایی که از قبل با اهداف ستاد دیه داشتم تصمیم گرفتم بتوانم در این ماه رحمت و برکت نقش کوچکی در کمک به ستاد دیه استانم و آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی داشته باشم تا با اهداء بهترین مدال طلایم که سالها برای رسیدن به آن زحمت کشیده ام ، مثمرثمر باشم و عواید فروش این مدال طلا ، ان شااا زمینه آزادی حداقل چند زندانی غیرعمد را بدنبال داشته باشد.
در این برنامه ماه رویایی مدال طلای این ورزشکار به احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان تقدیم شد و مرادی نژاد با تقدیر و تشکر از این پهلوان و قهرمان جوان بیان داشت ؛ ماه رمضان فرصتی است برای انجام کارهای خداپسندانه و عرفان رادمهر با اهدا بهترین مدالش در عرصه جهانی درس جوانمردی و پهلوانی به ما آموخت و بنده به نمایندگی از اعضاء هیئت امناء ستاددیه استان لوح تقدیر تندیسی بصورت یادبود خدمت این پهلوان تقدیم می کنم . یقیناً این اقدام صالحات و باقیات به همراه دارد و دعا می کنیم در عرصه های بیشتری موفق شود .