نخستین جشن گلریزان زورخانه ای و پهلوانی همزمان با میلاد مولی علی (ع) در بندرعباس با هدف آزادسازی زندانیان غیرعمد


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاد دیه هرمزگان ورزش های پهلوانی و زورخانه ای یک هویت فرهنگی و تاریخی است که موجب تقویت روحیه جوانمردی و فداکاری در جامعه خواهد شد. آیین گلریزان نذر رهایی با حضور طالقانی پیشکسوت کشتی و سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و سردار باران چشمه سرپرست فدراسیون زورخانه ای کشور و حجت السلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و مصطفی کیشانی مدیرکل زندانها و احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان و امیاری مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای هیات زورخانه ای و پهلوانی استان و جمعی از ورزشکاران در سالن تختی بندرعباس برگزار شد.
احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان در آیین مراسم گلریزان پهلوانی و زورخانه ای ، مراسم گلریزان را حفظ کرامت انسانی و ارتقای ارزش های دینی، معنوی و فرهنگی برشمرد و تاکید کرد بر اساس دستورالهی و تاکید اهل بیت عصمت و طهارت کمک به نیازمندان و دست گیری از آنان در حفظ و ارتقای کرامت انسانی و رفع دغدغه های همنوع بسیار مهم و موثر است.
احمد مرادی نژاد تسریح نمود : هم اکنون ۹۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۳۱ میلیارد تومان در زندانهای استان چشم انتظار یاری نیکوکاران هستند.
مرادی نژاد افزود : از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۶۱زندانی غیرعمدی با بدهی ۷۷۹/۴۸۳/۳۱۵/۰۴۸/۱ میلیارد ریال از زندانهای استان آزاد و به آغوش پرمهر خانواده بازگشته اند. در پایان این مراسم حدود ۸ میلیون تومان از طریق کارتخوان ستاد دیه و حدود ۱۷۵ میلیون تومان تعهد نمودند که امید است با جمع آوری این تعهدات ، تعدادی از مددجویان جرایم غیرعمدی در آستانه بهار طبیعت آزاد گردند.

smart

smart

smart