نذر آزادی ۵ زندانی توسط نیکوکار هزمزگانی


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان ؛ انفاق و احسان نسبت به اموال خویش همیشه یکی از صفتهای نیک دین مبین اسلام است و توسط ائمه و معصومین و کتاب آسمانی ( قرآن ) بارها به آن سفارش شده است . امسال با توجه به شرایط اقتصادی  نامناسب و شیوع ویروس کرونا که مانع از تجمع و برگزاری جشن های گلریزان در سراسر ایران اسلامی شده است . ولی همچنان انسانهای نیک اندیشی در اقصی نقاط ایران با احسان و نذر خویش به کمک نیازمندان و زندانیان جرائم غیر عمد در بند می شتابند تا گل لبخند را بر لبان غمزده زندانیان غیر عمد و خانواده آنان به ارمغان بیاورند .
به همین منظور نیکوکار هرمزگانی با صفتی خیر خواهانه و اقدام خداپسندانه و با نزدیک شدن به ولادت حضرت زینب (س) که اسوه ایثار و فدکاری می باشد با احسان نذر خویش به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹۳ ریال زمینه آزادی ۵ مددجو جرائم غیرعمد را از زندانهای استان هرمزگان فراهم نمود تا صالحات و باقیات را در کارنامه اعمال خویش به یادگار بگذارد .

احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه هرمزگان بیان داشت ؛ در سال جاری تعداد ۱۲۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی بالغ بر ۸۵۵ میلیارد ریال تاکنون از زندانهای استان هرمزگان آزاد شده اند  و در حال حاضر تعداد  ۵۹ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که منتظر یاری و کمک خیرین و نیک اندیشان تا زمینه آزادی آنان مهیا  و به آغوش گرم خانواده بازگردانده شوند .