اطلاعیه مزایده خیریه مدال طلای کامبیز طارمی در تک دیل


اگر از آن دسته آدمهایی باشید که پیگیر اخبار دنیای ورزش هستند ، حتما تا بحال متوجه این خبر خوشحال کننده شده اید ، کامبیز طارمی دونده ی تیم ملی پارادومیدانی کشورمان اولین مدال طلای خود را که در رقابت های جهانی تونس در سال ۲۰۰۹ کسب کرده بود ، برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرد.
این ورزشکار هرمزگانی با این حرکت خداپسندانه ی خود و به کمک شما خیرین عزیز درآینده ایی نزدیک شاهد آزادی چندین تن از هم میهنان خود خواهد بود. طارمی برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد ، اولین مدال طلای خود را به ستاد دیه ی استان هرمزگان اهدا کرده است که از حیث ارزش ذاتی برای هر ورزشکار بسیار با اهمیت است .
بحمدالله از این دسته رفتارهای انسان دوستانه در بین ورزشکاران ایرانی کم دیده نمی‌شود ، ورزشکارانی از رشته هایی که متاسفانه با وجود مدال آوری های فراوان در عرصه های بین الملل ، در نظر مردم توسط رسانه ها غریبانه تر به فعالیت های خود ادامه می‌دهند، اما با وجود این بی‌مهری ها و این کم لطفی ها همچنان پهلوانانی مانند کامیبز طارمی وجود دارند و در سراسر این مرز و بوم نفس می‌کشند تا به برکت وجود مبارکشان مهر و عطوفت در بین بندگان خدا جاری و ساری شود. امثال این پهلوان غیور هرمزگانی مانند الماسی در بین بندگان خدا می‌درخشند که از موقعیت های مالی و جایگاه های بهتر در زندگی چشم پوشی می‌کنند و خداپسندانه در خدمت خدا و خلق خدا بندگی می‌کنند.
همه ساله در سراسر کشور از طریق ستادهای دیه ی استان ها تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیر عمد که ممکن است بعضا به خاطر مبالغی کم اسیر زندان ها هستند ، با فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی خیرین آزاد می‌شوند که یکی از این روش‌های کمک به زندانیان اینگونه فعالیت‌های پهلوانان عرصه ی ورزش است. با به مزایده گذاشتن مدال طلای کامیبز طارمی ممکن است ده ها خانواده که سرپرسی بالای سرشان نیست مجددا طعم سرپرست داشتن را بچشند، دور از انتظار نیست که ده ها کودک کار با بازگشتن پدرشان به خانه دست از کار بکشند و راهی درس و مدرسه شوند ، بسیار نزدیک است آن روزی که ده ها شیرزن فعال در جامعه که به علت زندانی بودن همسرشان مجبور به فعالیت در سطح جامعه بوده اند تا تکه نانی برای کودکان خود فراهم کنند ، مجددا به مادری کردن در محیط گرم خانواده شان مشغول شوند و فرزندانشان را با تربیتی صالح و خلقی نیکو راهی جامعه کنند.
کامبیز طارمی مدال خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان هرمزگان اهدا کرده که قرار است دوشنبه دوم تیر ماه ۱۳۹۹ فروش این مدال از طریق سایت تک دیل به صورت مزایده ایی امکان پذیر شود.
این مدال ازآن خیری است که بالاترین قیمت را برای این هدیه ارزشمند ثبت سفارش کند و تمامی هزینه ی حاصل از فروش این مدال نیز در اختیار ستاد دیه ی استان هرمزگان قرار خواهد گرفت تا پس از انجام این مزایده مبارک تعدادی از هموطنان به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.
امیدوارم روح پهلوانی و بندگی خالص خدا در ما ، همانند کامبیز طارمی عزیز دمیده شود تا سبب خیر و برکت برای خود و دیگران باشیم. شما هم میتوانید با شرکت کردن در این مزایده سهمی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشید.
این حراجی بزرگ به همت ستاد دیه استان هرمزگان برنامه ریزی شده است و خالی از لطف نیست تشکری کنیم از جناب آقای احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان و محمود جعفرنژاد مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان هرمزگان، و طلب دعای خیر برای این عزیزان داریم.