اهداء اولین مدال طلا قهرمانی جهان در کشور تونس توسط دونده هرمزگانی نمایندگی ستاددیه استان


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی ستاددیه استان هرمزگان ؛ قهرمانی و پهلوانی یکی از بارزترین و زیبا ترین نشانه های انسانیت است ، چه بسا مدال آورانی که با زحمت و سختی های چند ساله برای رسیدن به مدال قهرمانی جهانی در یک اقدام فرهنگی خداپسندانه ، چهره پهلوانی را اینگونه نشان می دهند و با اهداء آن جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مسئولیت اجتماعی خویش را به عنوان یک ورزشکار انجام می دهند .
کامبیز طارمی قهرمان چند دوره جهان و آسیا عضو تیم ملی جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران ، اهل هرمزگان هدف از این اقدام انسانی و خیر خواهانه را اینگونه بیان نمود . ماه رمضان فرصتی است برای انجام کارهای خیر و دستگیری نیازمندان من هم تصمیم گرفتم با اهداء مدال طلا جهانی خودم و فروش آن به نفع ستاد مردمی دیه هرمزگان ، بتوانم حداقل باعث آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد در استان خودم باشم و با این اقدام فرهنگیم قهرمانان و ورزشکاران مدال آور دیگر هم در این عرصه نیکوکاری تشویق شوند .
احمد مرادی نژاد در برنامه زنده ماه رویایی که از شبکه خلیج فارس قبل از افطار حضور داشت و مدال طلای قهرمانی جهان توسط کامبیز طارمی به ایشان اهداء گردید و قرار شد از طریق مزایده به بالاترین قیمت بفروش برسد و صرف آزادی زندانیان غیر عمد گردد .
مرادی نژاد این عمل خداپسندانه را ارزشمند دانستند و چنین ورزشکاری را پهلوان واقعی دانستند که با کمک و اهداء مدال طلایش در سن جوانی ، اثری ماندگار از خود به یادگار گذاشته است .