حضور برادر شهید در آستانه بهار طبیعت جهت کمک به آزاد سازی مددجویان تحت حمایت ستاددیه


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان ؛ برادر شهیدی که با حضور در نمایندگی ستاددیه و کمک سه میلیون تومانی خودش در آستانه بهار طبیعت همچون سالهای گذشته نسبت به وظیفه شرعی خود ادای دین نمود .
ایشان بیان نمود در خانواده نذر نموده ایم هرساله و تا زنده هستم بتوانم با حضور در ستاددیه با کمکی که میتوانم انجام دهم باعث خوشحالی و نجات و آزادی یک زندانی غیر عمدی شوم و نیت مان برای روح برادر شهیدمان می باشد . انشاا… که خدا این عمل خیر را قبول نماید . لازم به ذکر است برادر شهید بزرگوار الان چند سالی است بصورت مستمر در آغاز سال نو با مراجعه به ستاددیه هرمزگان با کمکش این نهاد مردمی را متبرک میسازد .

همه شما سروران و خیرین ارجمند میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ستاددیه هرمزگان واقع در بندرعباس بلوار امام حسین روبروی شهرک طلاییه جنب ایستگاه آتش نشانی شماره ۹ ستاددیه استان هرمزگان / یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی و شماره کار ۶۲۸۰۲۳۱۴۹۵۱۹۹۷۵۳ نزد بانک مسکن به هر میزان نسبت به آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت نمائید و در این کار خیر خواهانه و خداپسندانه مشارکت نمایند