برگزاری دوازدهمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی ستاددیه استان هرمزگان ؛ دوازدهمین جلسه هیئت امناء نمایندگی ستاددیه استان با حضور اعضاء محترم هیئت امناء – خیرین – دادستان محترم و مدیر کل محترم زندانهای استان هرمزگان و نائب رئیس هیئت امناء در دفتر ستاددیه برگزار گردید .
بدوا جناب آقای کیشانی مدیر کل محترم زندانهای استان و نائب رئیس هئیت امناء ستاددیه ضمن عرض سلام
و صبح بخیر ، ماه رجب ، ماه خدا و حلول سال ۱۳۹۹ را پیشاپیش تبریک گفتند و از حضور عزیزان و بزرگواران و اعضاء محترم و خیرین عزیز که در طول سال وقت گذاشتن و زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر نمودند که انشاا… زحمات شما ذخیره آخرتتان باشد و امیدوارم که شما عزیزان زنده باشید و در راه رسم دستگیری از مستمندان و کاهش آلام خانواده ها در کارنامه خود
برای آخرت ثبت نمایند انشاا… . سپس در خصوص جذب کمکهای حداکثری در همایش گلریزان سال ۱۳۹۹ بیان داشتند و از طریق اداره کل زندانها و با شهرستانهای که دارای زندان می باشند در خصوص تاریخ برگزاری جشن گلریزان مکاتبه شده است که با برنامه ریزی های دقیق بتوانیم از ظرفیتهای خیرین آن شهرستان و میزان مشارکت شان و همچنین از شرکتهای دولتی و خصوصی و صنایع و معادن را اولویت اول قرار دهیم و کمکها مثمرثمر باشند ، عرایض خود را با ذکر صلوات خاتمه دادند .
سپس آقای مرادی نژاد ضمن عرض سلام و خوشامد گوئی و خیر مقدم حضور اعضاء معزز هیئت امناء – ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین پیشاپیش حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم .

و بیان داشتند هم اکنون که در پایان سال قرار داریم و در سال آتی و در اولین جلسه هیئت امناء عملکرد یکساله به استحضار اعضاء محترم رسانیده می شود و اکنون گزارش عملکرد و اقدامات انجام پذیرفته از مورخه ۰۳/۱۲/۹۸ لغایت ۲۰/۱۲/۹۸ که در مدت فوق تعداد ۲۴ نفر در سالجاری تعداد ۱۹۰ نفر مددجو از زندانهای استان آزاد شدند . همچنین آمار و عملکرد شورای حل اختلاف شعبه بیست ویژه ستاددیه که از مدت فوق ۱۷ پرونده با صلح و سازش و اصلاح ذات البین مختومه شده و در سالجاری تاکنون ۸۴ نفر با مصالحه و سازش از زندان های استان آزاده شده اند .