برگزاری پنجمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان


 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی  ستاددیه استان هرمزگان ؛  پنجمین جلسه هیئت امناء نمایندگی ستاددیه استان  با حضور اعضاء محترم هیئت امناء و نائب رئیس هیئت امناء در دفتر ستاددیه برگزار گردید .

استادی بیان داشت ؛ خیرین نوع دوست و مهمانان گرانقدر که قبول  زحمت نموده اند و بدون هیچ چشم داشتی وقت گرانبهایشان را برای افرادی که بدلیل ناخواسته از زندگی محروم شده اند و در زندان بسر میبرند گذاشته اند تقدیر و قدر دانی نمود و همچنین از  تلاشهای آقای مرادی نژاد مدیر محترم نمایندگی و همکارانش که در طول سالهای متمادی با ستاد دیه همکاری می نمایند تقدیر و تشکر  دارم و انشاا…  که این کارها ذخیره آخرتشان باشد وقسمتی از کفاره گناهانشان را جبران کند .

احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه ؛ ضمن خیر مقدم  از حضور اعضاء و مدعوین که در جلسه حضور دارند تقدیر و تشکر نمودند و پیشاپیش عید سعید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا برهمه بزرگواران تبریک و تهنیت عرض نمودند . ایشان عملکرد و اقدامات انجام شده  از مورخ ۰۲/۰۵/۹۸ لغایت ۱۴/۰۵/۹۸  را به سمع و نظر اعضاء حاضر رساند . همچنین تعداد آزادسازی زندانیان تحت حمایت ستاددیه را در مدت فوق ۱۳ نفر و در سال جاری تعداد ۷۹ نفر بیان نمودند.