تشکیل کمیته هم اندیشی جشن گلریزان برای اولین بار در بخش فین


  به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی  ستاددیه ؛ برای اولین بار جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان در بخش فین با حضور احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه هرمزگان و دکتر محمود داج رئیس دادگستری بخش فین  و حجت الاسلام معنوی نژاد امام جمعه بخش فین و بخشدار  و اعضای شورای شهر و شهردار و معتمدین بخش فین و سرزه و رضوان انجام شد . احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه هرمزگان در مسجد ابوالفضل (ع) فین بیان نمود ؛ یکی از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی تأسیس ستاد مردمی دیه است و در طول ۳ دهه برکات زیادی را به همراه داشته است و این افتخار توسط خیرین و نیکوکاران بدست آمده است ، جشن گلریزان فرصتی است برای گرفتن دستان ناتوانی که از بی یاوری پژمرده اند .

مرادی نژاد  ادامه داد محکومیت های مالی غیر عمدی و تصادفات جاده ای شامل مساعدت ستاددیه میشود و برهمگان واجب است در این کار خیر خواهانه مشارکت نمایند . ماه مبارک رمضان امسال فرصتی است برای شهر فین و توابع که بتواند در این کار خداپسندانه مشارکت نمایند . من به نوبه خودم از تمامی حاضرین در این نشست صمیمی جهت برنامه ریزی جشن گلریزان تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم صالحات و باقیات به یادر بگذاریم .

غلامرضا رفیعی بخشدار بخش مرکزی فین در خصوص اهمیت برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در شهر فین ، ایشان به عنوان نماینده دولت در فین بیان داشت ؛ امیدواریم امسال برای اولین بار جشن گلریزان آبرومندی را بر پا نماییم و از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم .