حضور نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان در نمایشگاه ۴۰ ساله دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام مبارک دهه فجر


 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان ،  با توجه به رسالت و اهداف متعالی این نهاد انقلابی و مردمی در جهت کمک به مددجویان جرائم غیر عمد که به دلیل بدهی در زندان بسر میبرند با حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب که بالغ بر ۱۰۰ دستگاه اجرائی استان حضور دارند ، اقدامات ، عملکرد و فرآیند آزاد سازی مددجویان تحت حمایت از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۷ بصورت بنر ۹ متری در معرض دید همگان قرار داد . این نمایشگاه که با حضور استاندار  و جمعی از مدیران دستگاههای اجرائی افتتاح گردید بخشی از دست آوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را به نمایش بازدیدکننده گان گذاشتند . در این نمایشگاه ستاد مردمی دیه با توزیع بروشور ها و بسته های فرهنگی بین تمامی غرفه ها و مردم نوعدوست و دیدار با مدیران دستگاههای اجرائی،  در خصوص کمک و مساعدت به مددجویان جرائم غیر عمد مشارکت مسئولین نیک اندیش و خیرین و نیکوکاران را در دستور کار خود بطور دلسوزانه قرار داده است .

با توجه به بخشنامه ستاددیه کشور نسبت به آزادی روزانه ۴۰ مددجوی تحت حمایت ستاددیه در جشن چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی از زندانهای سراسر کشور و به مراتب پیگیری دلسوزانه نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان و دیدار با مسئولین ستاد بزرگداشت دهه فجر که حداقل روزانه ۱ مددجوی جرائم غیر عمد را از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگردانیم با حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و دیدار با تمامی مدیران کل دستگاههای اجرائی و تبیین اهداف و مشارکت جمعی تمام ارگانها انشاا… بتوانیم شاهد آزادی تعداد زیادی از مددجویان جرائم غیر عمدی از زندانهای استان باشیم .

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از ۱۲ بهمن الی ۲۱ بهمن در بندرعباس پارک دولت با حضور مدیران دستگاههای اجرائی استان در حال برگزاری می باشد .