برگزاری هشتمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه استان هرمزگان هشتمین جلسه هیئت امناء ستاددیه  با حضور آقای استادی مدیر کل زندانها و نائب رئیس هئیت امناء ستاددیه و نماینده شرکت های مسافربری و  اعضاء هیئت امناء در سالن کنفرانس ستاددیه برگزار گردید .

بدوا” آقای استادی  مدیر کل زندانهای استان ضمن خوش  خوش آمد گوئی خدمت اعضاء حاضر در جلسه از زحمات مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه که سالیان زیادی در این نهاد مردمی برای رفع مشکلات مددجویان جرائم غیر عمد در بند تلاش می نماید ، قدر دانی نمود .  ایشان در ادامه بیان داشتند ؛ اخیراً با زحمات و تلاش مضاعف مدیر نمایندگی و با برگزاری جلساتی که در زندانهای میناب و مرکزی به  همراه مددکاران ستاددیه به منظور شناسایی مشکلات مددجویان جرائم غیر عمدی  که تحمل حبس می کنند انجام شده است به حول و قوه الهی نتیجه بسیار خوبی داشته و از مرادی نژاد  و همکاران وی خواستارم که اینگونه دیدار های چهره به چهره با زندانیان تحت حمایت ستاددیه را هر ۱۰ و ۱۵ روز یکبار در سطح استان صورت پذیرد تا از نزدیک به مشکلات پرونده این مددجویان بهتر رسیدگی تا زمینه آزادی آنان سریعتر فراهم گردد . 

 سپس آقای مرادی نژاد   مدیر نمایندگی ستاددیه ضمن عرض خیر مقدم  به حاضرین در جلسه پیشاپیش سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفتند و اقدامات و عملکرد ستاددیه  را از مورخه ۲۵/۰۸/۹۷ لغایت ۲۲/۰۹/۹۷ به سمع و نظر حاضرین رساندند .

ایشان بیان نمودند ؛ در مدت فوق تعداد ۳۰ نفر و در سالجاری ۱۵۰ نفر ( ۸ نفر دیه ، ۵۰ نفر مالی ، ۹۲ نفر مهریه و نفقه ) از زندانهای
استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند . در ادامه اظهار داشتند ؛ عملکرد شورای حل اختلاف شعبه بیست (ویژه دیه)
که در مدت فوق مدت فوق تعداد ۸ پرونده
  با صلح و سازش و اصلاح ذات البین مختومه و در سالجاری نیز تاکنون ۸۳ نفر با مصالحه ( صلح و سازش ) در شورای حل اختلاف از زندان رهایی یافتند. و همچنین پرونده ۱۶ نفر از مددجویان جرائم غیر عمدی واجد شرایط (وام/بلاعوض) مورد بررسی قرار گرفت .