برگزاری ششمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان


برگزاری ششمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان
به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان ششمین جلسه هیئت امناء ستاددیه استان با حضور جناب آقای استادی مدیر کل زندانها و نائب رئیس هیئت امناء و جناب آقای ابوالهادی دادستان و اعضاء هیئت امناء در سالن کنفرانس ستاددیه برگزار گردید . نخست آقای استادی ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه و مهمان ویژه جناب آقای ابوالهادی دادستان بندرعباس ایام سوگواری شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت و از حمات مدیر نمایند و کارکنان ستاددیه تقدیر و قدر دانی نمودند .
در ادامه ابوالهادی دادستان بندرعباس ضمن عرض سلام و تشکر اعضاء هیئت امناء و تلاش های دلسوزانه مدیر نمایندگی و همکاران تقدیر و بیان داشتند که کار خداپسندانه و خیر خواهانه ستاددیه بسیار ارزشمند است و خروجی و برکات و خدمات این نهاد انقلابی و مردمی بر هیچ کس پوشیده نیست .

سپس احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاددیه ضمن خوشامد گوئی و عرض خیر مقدم خدمت اعضاء معزز و دادستان بندرعباس ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) را تسلیت عرض نمودند و خاطر نشان کردند یکی از برکات ششمین جلسه برگزاری هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) با حضور مسئولین کشوری – استانی و اندیشمندان جهانی ( بین المللی ) در مرکز استان بود که ستاد دیه هم در این رسالت خطیر توانست تعداد ۸ نفر مددجو جرائم غیر عمدی را آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند .