دیدار مدیرکل زندان های استان هرمزگان با مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس


مدیرکل زندان ها به همراه مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان با مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس دیدار و در راستای پوشش رسانه ای جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان گفتگو کرد.
علی استادی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده جشن گلریزان در همه شهرستان های استان برگزار می شود و این مراسم در بندرعباس هفتم خرداد همزمان با ۱۲ ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: با توجه به گستردگی پوشش و مخاطبان زیاد صداوسیما، این رسانه مهم و تاثیر گذار می تواند در جذب کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یاور ستاد دیه باشد.
مدیرکل زندان های هرمزگان تصریح کرد: از آنجایی که صداوسیما نفوذ بسیار زیادی در افکار عمومی جامعه دارد می تواند با اطلاع رسانی دقیق و صحیح و تولید برنامه های مناسب از برخی جرائم غیر عمد مانند مهریه، دیه و نفقه پیشگیری کند.
استادی گفت: با نهادینه شدن فرهنگ صلح و سازش در جامعه هم شاهد تقویت و تحکیم روابط خانوادگی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها خواهیم بود و صداوسیما می تواند در این خصوص هم نقش پر رنگ و اثر گذاری داشته باشد.
مدیرکل صداوسیمای مرکزخلیج فارس هم ضمن قدردانی از اقدامات خداپسندانه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به خصوص در ماه مهمانی خدا کار بسیار نیک و ارزنده ای است و مرکز خلیج فارس با پخش برنامه های مختلف، به یاری ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می شتابد.
مهران جلایی افزود: تولید آثاری با محوریت پیشگیری از وقوع جرم هم از دیگر برنامه های این مرکز است که انجام می شود.

مرادی نژاد مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان نیز گفت: هم اکنون ۱۴۵ زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۵ میلیارد تومان در زندان های استان تحمل حبس می کنند که چشم انتظار یاری نیکوکاران هستند.