سم پاشی آپارتمان یکی را به کام مرگ فرستاد و دیگری را روانه زندان کرد


دختر بچه ۵ ساله که بواسطه دل درد شدید و حالت تهوع همراه خانواده به بیمارستانی در کیش مراجعه و بعد از دریافت دارو مرخص می شود ، مجدداً روز بعد به دلیل افت فشار خون و با علائم مشکوک و عفونت تحت درمان قرار می گیرد که متأسفانه درمان نتیجه ای در بر نداشته و منجر به فوت دختر خردسال می گردد ، پدر طفل اینجور عنوان می نماید که چند روز پیش واحد طبقه فوقانی محل سکونت شان توسط شخصی به نام آقای (ر. س) مورد سم پاشی قرار گرفته و تمامی اعضاء خانواده که دچار حالت تهوع و استفراغ شده بودند راهی بیمارستان شده و تحت درمان قرار می گیرند ولی دختر بچه حالش وخیم تر می شود که بعد از مراجعه مجددا به بیمارستان فوت می شود .
آقای (ر.س ) که آپارتمان را سم پاشی نموده می گوید ؛ مالک واحد مذکور با اینجانب تماس گرفت و درخواست سمپاشی واحد خود را داشت که بنده روز پنجشنبه ۱۲ ظهر با سم دلتامترین و آب و الکل منزل را سمپاشی کردم و کلیه منافظ را مسدود و ایزوله کردم و بعد از دو روز شنبه ظهر پس ازبازرسی کامل و اطمینان از عدم وجود سم واحد را تحویل مالک نمودم .
روز یکشنبه آقای (مالک) به بنده زنگ زد و گفت دختر بچه همسایه طبقه پایین دچار حال تهوع و استفراغ شدید و راهی بیمارستان گردیده و تحت درمان است که به محض باخبر شدن از موضوع راهی بیمارستان شدم ولی متأسفانه دختر بچه فوت شده بود .

حالیه با شکایت خانواده متوفیه روانه زندان مرکزی بندرعباس شده ام و مدت ۶ ماه تحمل حبس می نمایم و به پرداخت دیه در حق اولیاء دم متوفیه محکوم گردیده ام .
از خیرین و نیکوکاران تقاضای کمک و مساعدت دارم . مددجو متأهل و دارای ۳ فرزند و همسر