آزادی ۲ بدهکار مالی غیرکلاهبرداری در برنامه خانوادگی صبح و نشاط


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان، با توجه به اهمیت و اطلاع رسانی و آگاهی آحاد جامعه در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت همگانی در راستای اهداف متعالی ستاد مردمی دیه، بدین منظور در ۴۰اُمین سالگرد انقلاب اسلامی به همت فدارسیون ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان همایش پیاده روی خانوادگی با حضور گسترده ورزشکاران و مردم و جمعی از مسئولان قضایی استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.


در این برنامه فرهنگی که به طور مستقیم از شبکه سوم سیما و شبکه استانی مرکز خلیج فارس پخش می شد، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان در سخنانی گفت : اطلاع رسانی با هدف فرهنگی و آگاهی آحاد جامعه در قالب برنامه ورزشی میتواند تاثیرات مثبتی را در این خصوص انجام دهد و ستاد مردمی دیه به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی جهت کمک به زندانیان نیازمند غیر کلاهبرداری تاکنون کارنامه قابل قبولی را از خود به یادگار گذاشته است و یقینا چنین اندیشه ای توسط شهید والامقام سید اسدالله لاجوردی ( روحش شاد و یادش گرامی باد ) و ادامه دهنده راهش سید اسدالله جولائی بسیار ارزشمند و ستودنی است.
مرادی نژاد افزود : به حول و قوه الهی و با کمک ۱۰۰ میلیون ریالی خیرین نیک اندیش شهرستان بندرلنگه و ستاد دیه استان زمینه آزادی ۲ نفر مددجوی تحت حمایت ستاد دیه در این مراسم فرهنگی و ورزشی فراهم و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. ایشان در ادامه بیان داشتند از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۳ نفر از زندانیان غیرعمدی با مجموع بدهی بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال از سطح زندانهای هرمزگان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.
نصب تابلوهای آموزشی و توزیع بروشورهایی با محوریت اطلاع رسانی و پیشگیری از وقوع جرم در خصوص اهداف ستاد مردمی دیه از دیگر اقدامات این نهاد حمایتی در برنامه صبح و نشاط یاد شده بود.