دیدار احمد مرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر با مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان احمد مرادی نماینده مردم شریف بندرعباس قشم خمیر حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی در ساختمان اداری ستاد مردمی دیه استان هرمزگان با احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه و عملکرد و اقدامات انجام شده دیدار نمودند.
در این دیدار صمیمی و دوستانه مرادی نژاد بیان نمود: بی شک حضور گرم حضرتعالی که انسانی دلسوز و به دنبال رفع مشکلات مردم در مجلس و دولت هستید در ستاد مردمی دیه جای تقدیر و تشکر دارد و این نهاد مقدس تلاش میکند تا نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام نماید و مهمترین رسالت این نهاد برگرفته از انقلاب، کمک به کاهش جمعیت کیفری زندانها و آسیب های اجتماعی و جان تازه و امید به زندگی در بین زندانیان تحت حمایت این نهاد مقدس و خیرخواهانه است. ایشان اقدامات و عملکرد ستاد دیه نسبت به آزادی زندانیان غیر عمد را از سال ۸۱ تاکنون بصورت نموداری به سمع و نظر نماینده مجلس رساند.

 

در ادامه احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی، از تلاشهای دلسوزانه احمد مرادی نژاد و همکاران که واقعاً اقدامات شایسته ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و آزادی یک انسان بدهکار نه بزهکار انجام میدهند قدردانی نمودند و بیان داشتند کار خداپسندانه ستاد مردمی دیه واقعاً برکات ارزشمندی را تاکنون در سراسر ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است و این کار خیرخواهانه صالحات و باقیاتی است که شامل هر انسانی نمیشود.

 

و یقیناً خدای رحمان شما بزرگان را وسیله ای قرار داده است برای رفع نیازهای مردم تا با استفاده از زبان خیر، بتوانید آزادی را به زندانیان تحت حمایت ستاد دیه هدیه نمائید. ایشان در پایان اظهار داشتند که بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یار و یاور شما هستم و هر اقدامی که در مجلس و استان نیاز به پیگیری باشد با کمال افتخار انجام میدهم.