دیدار صمیمانه احمد مرادی نژاد و مدیر روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان با دکتر همتی استاندار جدید استان


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه با دکتر همتی استاندار محبوب و مردمی استان هرمزگان دیدار نمود.

در این دیدار صمیمانه و در فضایی دوستانه مرادی نژاد ضمن تشکر از تلاشهای دلسوزانه مدیر ارشد استان نسبت به حل مشکلات محرومان در آغاز بدو ورود به استان ، در خصوص رسالت و اهداف و عملکرد ستاد دیه مواردی را گزارش نمودند و یادآور شدند یقینا با حضور دلسوزانه و جهادی حضرتعالی ، ان شا الله امیدواریم مشارکت نهادها و دستگاهای اجرایی در راستای مسولیت پذیری نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی از گذشته بیشتر و پررنگ تر شود.
در ادامه هم دکتر همتی ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزشمند احمد مرادی نژاد و تمامی همکاران ستاد مردمی دیه اعلام نمود : خداوند توفیق خدمت به نیازمندان و محرومین را به هر کس عنایت نمیکند.

بی شک افرادی که خیر یا بخشنده و یا گشایشگر هستند از جانب خدا مامور هستند و در روی زمین رسالت دارند و بنده بر این باورم لطف خدا شامل شما و تمامی مجموعه خدمتگزار ستاد مقدس دیه است که به شما انرژی و عشق میدهد تا گره ای از مشکلات افراد آبرومند که در زندان به دلیل بدهکاری نه بزهکاری بسر میبرند تلاش شبانه روزی جهت استخلاص انجام دهید . دکتر همتی در ادامه بیان نمود :قدر بشناسید و سپاسگزار لطف خدا باشید و رضایت او را فراوان بدست آورید و تسریع نمود : خوشبختانه یکی از برکات انقلاب اسلامی تاسیس نهاد مقدس و پربرکتی به نام ستاد مردمی دیه توسط شهید والامقام سید اسدالله لاجوردی بود که کارنامه و نام نیکی تاکنون از خود به جای گذاشته است و اثرات این کار خداپسندانه در جامعه وجود دارد و صالحات و باقیاتی ماندگار خواهد بود.