بازدید و دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان از مددجویان جرائم غیرعمد زندان حاجی آباد


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه در معیت مددکار و کارشناس حقوقی این نهاد مردمی جهت بررسی و مشکلات زندانیان حاجی آباد و جلسات صلح و سازش حضور بهم رساندند.


در این دیدار چهره به چهره و هماهنگی های از قبل صورت گرفته شده که ریاست دادگستری شهرستان و دادیار اجرای احکام و رئیس زندان هم حضور داشتند، کلیه مددجویان در جرائم غیرعمد (مالی و دیه ای و مهریه و نفقه ) در سالن کنفرانس زندان جمع آوری، ضمن دلجوئی و آشنایی چهره به چهره و بررسی مشکلات موجود آنان، صحبت بعمل آمد و با توجه به رسالت مهم ستاد دیه در خصوص اصلاح ذات البین و تخفیف رضایتمندانه از شکات پرونده ها
شاکیان پرونده ها هم در این جلسه حضور داشتند.
مرادی نژاد بیان نمود . وقتی انسانی میتواند بخشی از طلب خود را گذشت نماید، به راستی با خدای خود معامله نموده است و این گذشت ارزش والا و سود بالایی دارد که بسیار ارزشمند است.


و اکنون شما شاکیان بزرگواری که در این جلسه معنوی حضور دارید یقینا در این راستا قدم برداشته اید.
در این دیدار ضمن توجیه در پیگیری پرونده ها از طریق خانواده مددجویان به ایشان بازگو شد و برای تعداد ۶ نفر مددجویان جدید الورود فرم مربوط در خصوص تشکیل پرونده در زندان تکمیل و جهت استعلامات و مشخص شدن مبلغ بدهی و شکات به مددکاران ستاد دیه ارجاع و پیگیری تعداد ۵ پرونده متشکله در ستاد دیه فراهم گردید که ان شا الله زمینه آزادی این تعداد زندانی تحت حمایت ستاد دیه فراهم گردد.


ماحصل دیدار با مددجویان و صلح و سازش با شکات پرونده ها به حول و قوه الهی زمینه آزادی ۵ نفر مددجو مهیا شد که به آغوش گرم خانواده بازمیگردند.