آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد در همایش پیاده روی خانواده در استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در هفته وحدت به همت فدراسیون ورزشهای همگانی در استان هرمزگان شهرستان بندرعباس مورخه ۹۶ ۹ ۱۰ ساعت ۸ صبح برگزار گردید.

با توجه به اهمیت موضوع ورزش و سلامتی در بین آحاد جامعه و حضور نهادهای مردمی جهت فرهنگ سازی و کمک به سلامت جامعه نسبت به اهدافی را که دنبال میکنند، لذا به همین منظور ستاد مردمی دیه استان هرمزگان هم ، جهت استاده و بهره کافی از چنین همایشهای مردمی در سطح کشور و حضور پررنگ در خصوص رسالت مهمی که در کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه دنبال مینماید، با پخش بروشورهای اطلاع رسانی به تعداد ۲۰۰۰ نسخه و نصب بیلبوردهایی در خصوص اهداف ستاد دیه در مسیر همایش نسبت به این وظیفه خطیر اقدام نمودند.

این همایش پیاده روی که از شبکه سوم سیما بصورت زنده جمعه مورخه ۱۰ ۹ ۹۶ ساعت ۸ صبح پخش گردید به همراه خود برکات خوبی برای قشر آسیب دیده و زندانیان غیرعمد به همراه داشت.
این همایش پیاده روی با حضور مسئولین کشوری و استانی و حضور احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان و مردم نجیب دریا دل خلیج همیشگی فارس برگزار شد.

احمد مرادی نژاد ضمن حضور در برنامه صبح و نشاط اعلام نمود.
با رفتن یک شخص غیرعمد به زندان، شیرازه زندگی اش گسسته میشود و کیان خانواده متزلزل میشود و خانواده فرد دچار آسیب های اجتماعی و چه بسا فرزندانش ترک تحصیل میکنند ، لذا ستاد مردمی دیه استان هرمزگان با کمک خیرین و نیکوکاران در آغاز هفت وحدت توانست آزادی ۵ نفر مددجو را با مجموع بدهی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال فراهم و به آغوش گرم خانواده بازگرداند.

ایشان بیان نمودند :در حال حاضر ۱۳۱ مددجوی غیرعمد که ۱۷ نفر به علت عدم پرداخت دیه و ۷۵ نفر به علت محکومیت های مالی و چک های غیر کلاهبرداری و ۳۹ نفر به علت عدم پرداخت مهریه و نفقه با مجموع بدهی بالغ بر ۵۱۶ میلیارد ریال در زندانهای استان تحمل کیفر مینمایند که منتظر دستان با کرامت شما نیکوکاران هستند
وی یادآور شد : در ۸ ماه نخست امسال به حول و قوه الهی آزادی ۱۱۶ نفر مددجو با بدهی بالغ بر ۱۴۳ میلیارد ریال از زندانهای استان فراهم و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.
ایشان در پایان از مردم نوع دوست و مسئولین استان طلب یاری نمودند تا ان شا الله زمینه آزادی تعداد کثیری از مددجویان غیرعمد فراهم گردد .