دیدار چهره به چهره با مددجویان جرائم غیرعمد زندان میناب


به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان هرمزگان، احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه به همراه مددکاران جهت بررسی مشکلات مددجویان زندان میناب حضور بهم رساندند.


طی این دیدار نخست، احمد مرادی نژاد بیان نمود : ستاد دیه همواره نسبت به رسالتی که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد با تمام توان در حال حرکت است و بازگشت گل لبخند به خانواده غم زده زندانی غیرعمد مهمترین اهداف و وظایف ماست و این نیازمند مشارکت خانواده ها با ستاد دیه در مسیر دستیابی به این مهم هستند.

این دیدار صمیمی که در سالن کنفرانس زندان میناب با حضور ریاست زندان و مددکاران و شکات پرونده ها و مددجویان برگزار گردید، ضمن دلجویی و آشنایی چهره به چهره و بازگویی مشکلات زندانیان و خواسته های آنان صحبت بعمل آمد و پرونده هایی که در ستاد دیه تشکیل شده و اقدامات انجام شده را ضمن توجیه و پیگیری از طریق خانواده مددجو تا نتیجه نهایی صورت پذیرفت.
در ادامه این دیدار مرادی نژاد تسریح نمود. بزرگترین خیرین ما شکات هستند که با گذشت قابل توجهی از طلب خود بصورت رضایتمندانه زمینه آزادی زندانیان را فراهم مینمایند.

در ادامه این دیدار، برای تعداد ۸ نفر مددجویان جدید الورود فرم های مخصوص در خصوص تشکیل پرونده در زندان تکمیل و جهت استعلامات و مشخص نمودن مبلغ بدهی و شکات به مددکاران ستاد ارجاع و پیگیری تعداد ۱۴ پرونده متشکله در ستاد دیه فراهم گردید که ان شا الله زمینه آزادی این تعداد زندانی بزودی فراهم شود.
ماحصل این دیدار جهت صلح و سازش و اصلاح ذات البین با شکات پرونده ها در زندان میناب به حول و قوه الهی زمینه آزادی ۴ نفر فراهم گردید.