دیدار و دلجویی مدیرنمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان از مددجویان جرائم غیرعمد زندان مرکزی


به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان هرمزگان احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه به همراه مددکاران این نهاد مردمی جهت دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات با مددجویان تحت حمایت ستاد دیه در سالن آمفی تاتر زندان مرکزی بندرعباس، حضور بهم رساندند.

مرادی نژاد بیان نمود : با توجه به تعیین و تکلیف نمودن پرونده های مددجویان واجد شرایط غیرعمدی ورودی سال ۱۳۹۶ و قبل از آن و همچنین جذب حداکثری تسهیلات تخصیصی بانکهای عامل و کمکهای موردی در خصوص آزادی مددجویان دیه ای و محکومین مالی در جرائم غیرعمدی این اقدام مهم حاصل گردید.

نخست احمد مرادی نژاد ضمن بازگویی اهداف و رسالت ستاد دیه در بین مددجویان و مددکاران زندان مرکزی نسبت به چگونگی کمک و تشکیل پرونده ها مطالبی را اظهار داشتند و بیان نمودند که بنده و همکاران با دلسوزی و پیگیری مجددانه جهت رفع مشکلات شما در حال تلاش هستیم و این تلاش بصورت یکطرفه به نتیجه مثبت نمی رسد و نیازمند پیگیری پرونده توسط خانواده های مددجویان هم میباشد که بعضا متاسفانه خانواده ها اصلا پیگیری و دلسوزی ندارند و عدم همکاری خانواده ها ما را از نتیجه مطلوب دور میکند.

در ادامه ، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان مرکزی و بررسی مشکلات شان توسط مدیر عامل و مددکاران ستاد دیه فرم های مربوطه ( پ۱ – پ۲ و اعلام وضعیت ) در خصوص تشکیل پرونده در زندان تکمیل و جهت استعلامات و مشخص شدن مبلغ بدهی و شکات ، به مددکاران ستاد ارجاع ودر این جلسه معنوی زمینه تشکیل تعداد ۱۷ پرونده و پیگیری تعداد ۳۳ پرونده متشکله در ستاد دیه فراهم گردید.

ماحصل این دیدار و دلجوئی چهره به چهره با زندانیان غیرعمد ندامتگاه مرکزی بندرعباس به حول و قوه الهی زمینه آزادی ۸ نفر مهیا گردید که آزاد و به آغوش گرم خانواده بازمیگردند.