نشست اعضاء شورای اداری استان در خصوص اهداف خیرخواهانه ستاد مردمی دیه


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه هرمزگان جشن گلریزان امسال ۱۷  ماه مبارک رمضان (۲۲ خرداد ۱۳۹۶) در بندرعباس برگزار می شود. مدیرنمایندگی ستاد دیه هرمزگان در نشست کمک به زندانیان غیرعمد با حضور اعضای شورای اداری استان گفت:این جشن با حضور نیکوکاران ساعت ۱۷ و سی دقیقه در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار می شود.

احمد مرادی نژاد افزود:اکنون ۱۳۶ زندانی جرائم غیر عمد با ۱۹میلیارد تومان بدهی در زندانهای هرمزگان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.
وی گفت: از سال ۸۱ با آغاز فعالیت ستاد دیه استان تا کنون ۲ هزار و ۴۵۲ زندانی جرایم غیرعمد و محکوکان مالی با بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان بدهی از زندان های استان آزاد شده اند.
مدیرنمایندگی ستاد دیه هرمزگان افزود:گذشت رضایتمدانه شاکیان به همراه کمک نیکوکاران نقش مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته است.
مدیرکل زندان های هرمزگان و نایب رئیس ستاد دیه استان نیزدر این نشست گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از زندان های استان آزاد شدند.
سلیمانی افزود: سال ۹۵ نیز ۱۸۰ نفر مددجو با بدهی بیش از ۱۹ میلیارد تومان از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده  بازگشته اند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز گفت:جرم شخصی است اما با زندانی شدن یک نفر همه خانواده او مجازات می شوند.
بهروز اکرمی افزود: ماه رمضان یکی از فرصت هایی است که خداوند به انسان داده است تا به هم نوع خود کمک کند. ایشان ضمن قدردانی از پیگیری دلسوزانه  مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و اعضاء هیئت امناء  از تمامی مدیران و معاونین حاضر در جلسه نسبت به مشارکت و کمک تا ان شاا… زمینه آزادی زندانیان غیرعمد بیشتری امسال فراهم گردد درخواست یاری نمودند.
حجت السلام گرایلی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان نیز در این نشست گفت:عمل صالح و احسان به دیگران از وسیله های عاقبت به خیرشدن انسان است و رمضان فرصتی برای ماست که در این زمینه گام برداریم.
نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه به ستاد دیه استان کمکهای خود را به شماره حسابهای بانک ملی ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و بانک مسکن ۴۴۰۰۸۰۰۰۰۳۰۸ واریز کنند.
شماره گیری کد پیامکی ستاره ۷۸۰ ستاره ۷۷۷۷۰۷۷ مربع راه دیگر برای کمک خیران به زندانیان جرایم غید عمد است.